Mnoho firem má problém s přílivem nových zákazníků, je možné však tento problém vyřešit i s omezeným rozpočtem? Řešení nabízí sociální sítě, PPC reklama nebo SEO optimalizace. Méně tradiční způsob zviditelnění pak představuje třeba vlastní blog, či dnes již standart v podobě webových stránek.

Sociální marketing

A právě webové stránky jsou nezbytnou součástí, pokud se rozhodnete pro podnikání. Jenže nově vzniklé stránky se velmi často musí potýkat s nízkou návštěvností. To může mít za následek malý zisk a následný úpadek firmy. Na vině bývá povětšinou nízké povědomé o vašich službách či produktech, ale i algoritmus internetových vyhledávačů. Ty většinou upřednostňují weby, které již nějakou dobu fungují a jsou pravidelně navštěvované větším počtem uživatelů internetu. Nově vzniklé webové stránky internetové vyhledávače upozaďují a tak je velmi často uživatel nemá ani šanci objevit. Zvláště pro firmy, které se specializují na internetový prodej, tato skutečnost může být likvidační.

Nemusíte však patřit mezi nováčky na trhu, stačí i skutečnost, že se vaše firma rozhodla expandovat. Každá země je jiná a s ní i trh a potencionální zákazníci. Firemní strategie, která fungovala v Tuzemsku, jen stěží obstojí i v jiných státech. V takových případech může pomoci PPC reklama USA nebo PPC reklama Německo.

svět internetu

Co je vlastně PPC reklama?

Jedná se o netypický druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamního obsahu na internet, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. To má za následek finanční příznivost takové reklamy, ale i její cílený dosah. Navíc je možné u PPC reklamy měřit vcelku snadno její dosah a výsledky jsou vidět jen několik málo minut od spuštění.

PPC reklamu internetové vyhledávače předkládají ve výsledcích vyhledávání na první pozice. Pokud se tedy pro tuto možnost rozhodnete, nikdo už vaší webovou stránku nepřehlédne.

Kdy se vyplatí zainvestovat do reklamy?