Každému obchodníkovi záleží na spokojenosti jeho zákazníků. A není se vůbec čemu divit, protože jen spokojený zákazník je ten, který se pravidelně vrací. A spokojený zákazník bude nejen ten, komu vyhovují vaše ceny, nýbrž i ten, který je spokojen s kvalitou vašeho zboží, jeho trvanlivostí, ale také s jeho balením a s bezproblémovým doručením na místo odběru. Především poslední dva body platí hlavně u obchodníků s elektronickými obchody, zasílajícími své zboží různými doručovateli. V tomto případě hraje kvalita doručení zboží k zákazníkům velkou roli. Je totiž vcelku jedno, jaké zboží a v jaké kvalitě nabízíte, pokud nebude na místo doručeno včas a v dobrém stavu.

poštovní vůz

Vlastně mnozí zákazníci si v takovém případě vybírají dodavatele svého zboží právě podle toho, jak byli spokojeni s doručením jeho zboží.
A je nad slunce jasné, že aby mohlo být zboží doručeno na místo v pořádku, tak musí být především kvalitně zabaleno. Musí být důkladně zabaleno tak, aby jeho balení spolehlivě odolalo všem nepříjemným povětrnostním podmínkám, ale třeba i zvědavým a nenechavým doručovatelům, kteří by si chtěli zásilku prohlédnout.

Ono to totiž v mnohých případech není nic složitého. Pokud si předplatíte nějaké tiskoviny, které k vám do schránky chodí nebalené, pak mají všichni, komu se dostanou do ruky, ideální příležitost k tomu, aby si důkladně pročetli či prohlédli jejich obsah. A to žádného předplatitele dvakrát nepotěší, tím spíše, pokud jsou po podobné akci na tiskovinách znatelné stopy v podobě umaštěných či pokrčených stránek. Ovšem ani s textilem to nemusí být o mnoho lepší, pokud jej odesílatel nevhodně zabalí. V papírovém obalu může za deště zmoknout, v průhledné obálce budou všichni vědět o tom, jaké prádlo nosíte.

objednávka

Ideální proto je, balit odesílané zboží do neprůhledných plastových obálek, které něco vydrží http://www.2pack.cz/obalky/plastove-obalky. Nejen, že se tak nebudete muset obávat poškození zboží, ale vaše zásilky budou zároveň i maximálně diskrétní.

Kvalitní balení zboží je základ spokojenosti zákazníka