Dlouhé hodiny, kdy trávíte uklízením a pak stačí návrat dětí ze školy nebo manžela z práce a všechna vaše vydaná snaha se ztratí v propadlišti dějin. Jakoby jste se v tom viděla? Že se nemůžete zbavit pocitu marnosti a vyčerpanosti poté, co jste vygruntovala celý dům či byt?
 
Máme pro vás několik tipů k zamyšlení, které vám snadno pomohou s organizací každodenní práce, aby vás pocit marnosti opustil a nahradil ho pocit dobře odvedené práce.
 mop na podlahy
Nevěnujete spoustu času práci, která není až tolik efektivní a až tolik potřeba, jak jste si myslela?
Máme na mysli každodenní utírání prachu, leštění sporáku, luxování a odklízení věcí, které denně používáte, tedy denně chystáte a zase uklízíte zpět na své místo.
Co je tedy vašim nejčastějším požíračem času?
Ne, věřte, že odpověď „děti“ v tomto případě opravdu není správná. Místo toho si sepište seznam: čím se každý den opakovaně zabýváte, co těchto aktivit je třeba udělat každý den? Kterým stačí věnovat se jednou za tři dny/jednou za týden?
Čisticí a uklízecí prostředky – kam s nimi?
·         Používáte je prakticky denně a vždy je musíte pracně chystat a následně uklízet?
·         Už to je velkým požíračem času a dokáže ve vás vytvořit averzi k samotné aktivitě ještě dříve, než s ní začnete.
 peří duster a čističe
Co s tím? Vytvořte v bytě místo, kde můžete mít tyto „pomůcky“ pohromadě. Ideálně police, zásuvka, kde budete mít všechny prostředky snadno a rychle po ruce.
 
Tip: Vyplatí se vám používat prostředky, které jsou multifunkční – například Diava multifunkční, která si jednoduše poradí se sklem, kovem, dřevem, elektronikou a zanechává za sebou příjemnou vůni. 
 
Nábytek, skříně, koše na prádlo – jsou pro vás jako hospodyňku efektivní? Jsou vám pomocníky nebo vás zdržují od práce a překážejí? Díky pořadačům a efektivnímu uspořádání využijete ve skříni každý centimetr…
 

Summary
Reorganizací k efektivnímu úklidu
Reorganizací k efektivnímu úklidu
Share